En iyi ücretsiz Alternatifler Trello Mac için
Trello Mac için
- Ücretsiz
- 4.243
- 450
- V2.10.8
Masaüstünüze İyileştirilmiş Bir İş Akışı Sağlayın.
ProjectLibre , Windows için de kullanılabilen, alt kategorili Office Paketleri kategorisine ait Business yazılımına ait olan ve The ProjectLibre topluluğu tarafından yaratılmış olan,…
XMind, Windows için de kullanılabilen ve İş yazılımı, Proje Yönetimi alt kategorisine sahiptir ve XMind tarafından oluşturulmuştur.
Prezi , profesyonel görünümlü sunumlar yapmanızı sağlayan çok yönlü bir uygulamadır. Bu, aşağı, aşağı indirilmiş bir versiyonu gibi Priz . …
Adobe Reader DC, PDF dosyalarını görüntülemek, düzenlemek ve yönetmek için sorunsuz bir deneyim sunan güvenilir ve yaygın olarak kullanılan bir PDF okuyucusudur. Adobe'nin kapsamlı…
Şarap, Linux, MacOS ve BSD gibi diğer aygıtları çalıştıran cihazlarda sanal bir Windows işletim sistemi olarak çalışan ücretsiz bir uyumluluk katmanıdır. Windows API'yi…
PDF to Word Free , "İş & Verimlilik" kategorisine ait olan ve Gerald Ni tarafından oluşturulan ücretsiz bir Mac yazılımıdır.
Microsoft ürünlerinin kalitesinden daha az olan Apple yazılımının birkaç örneği vardır, ancak Microsoft Word'ün hala sayfalarda kenarları olduğu söylenmelidir. Ancak, Mavericks'in piyasaya sürülmesiyle…
Foxit Reader, her türlü PDF belgesini görüntülemeyi ve düzenlemeyi kolaylaştıran özel bir programdır. Bu yazılımı diğer benzerlerinden gerçekten ayıran şeylerden biri, Foxit Reader kullanıcılarının…
TickTick, aynı anda çeşitli cihazlardan erişilebilen ücretsiz bir yapılacaklar uygulamasıdır. Geleneksel bir onay listesinin yanı sıra, cihazınızın kendi takvimi ile entegre edilebilen bir takvim…
Redmine, özellikle proje yönetimi için tasarlanmış özel bir açık kaynaklı yazılım türüdür. Yazılım son derece çok yönlüdür ve işletmeleri geliştirmek ve yöneticilerin projelerinin zirvesinde…
İş dünyasında genellikle birden fazla akıllı telefon arasında veri paylaşmak gerekir. Airtable, gerçek zamanlı bir senaryoda yapılan tüm değişiklikleri belirli bir grup içindeki kullanıcılara…
Glip, kullanıcıların merkezi bir platformdan iletişim kurmasını sağlayan, iş odaklı bir yazılım paketidir. Şirket içi ekipler, Zoho Meetings gibi daha karmaşık programlarla uğraşmak zorunda…
Redmine, Ruby on Rails çerçevesi kullanılarak Ruby'de yazılmış bir proje yönetimi web uygulamasıdır. Açık kaynak kodludur, deneyimli geliştiriciler için kaynak koduna tam erişim ve…
Microsoft OneNote, not almayı kolaylaştıran ücretsiz bir uygulamadır. Notları sıralamak ve paylaşmak için ek özellikler, onu fikirlerinizi toplamak ve paylaşmak için güçlü bir uygulama…
Bitrix24, küçük işletmelerin çalışanları ve müşterileriyle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmış, özel olarak geliştirilmiş Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımıdır. Yazılım, potansiyel müşteriler oluşturmaya,…
Orada üretkenliğe adanmış birçok program var , ancak birçoğu mevcut araçları yeniden paketliyor. Slack, yalnızca iş gününüzün düzenlenmesi için kullanışlı bir araç değil,…
OneNote, düşüncelerinizi, fikirlerinizi, keşiflerinizi belgelemenizi ve işleri hatırlamanızı ve bunlara dayalı planları yürütmenizi çok daha kolay hale getiren Microsoft'un not alma uygulamasıdır. Dijital…