En iyi ücretsiz Alternatifler Trello Windows için
Trello Windows için
- Ücretsiz
- 4.31060
- 7.2K
- V2.12.5
Masaüstünüze İyileştirilmiş Bir İş Akışı Sağlayın.
Trello for Windows 10, bir takım, çoklu takımlar veya sadece organize, yalnız bir çalışan için iş akışı planlamasını kolaylaştırmak için Kanban panolarının gücünü…
Openproj, projeler oluşturmanıza ve bunları adımlara ve kilometre taşlarına ayırmanıza izin verir ve her bir değirmen taşıya atamanıza veya ekipler için görevler olarak…
Taskade, hafif bir not alma ve görev yöneticisidir. Notlar alın, yapılacaklar listeleri oluşturun ve daha fazlasını yapın, ardından bu ücretsiz eklentiyle yarattıklarınızı başkalarıyla paylaşın.…
Samepage, işyerinde sanal toplantıların ve ekip işbirliklerinin etkinliğini artırmayı amaçlayan bir yazılım paketidir. Sunulan özelliklerden bazıları dosya paylaşımı ve senkronizasyonu, gerçek zamanlı iletişimleri, ekip…
İş dünyasında genellikle birden fazla akıllı telefon arasında veri paylaşmak gerekir. Airtable, gerçek zamanlı bir senaryoda yapılan tüm değişiklikleri belirli bir grup içindeki kullanıcılara…
Coda, Video yazılımı kategorisine ait olan, yalnızca Windows için kullanılabilen kullanışlı, ücretsiz bir programdır. alt kategori Codec bileşenleriyle (daha özel olarak Paketler).
Glip, kullanıcıların merkezi bir platformdan iletişim kurmasını sağlayan, iş odaklı bir yazılım paketidir. Şirket içi ekipler, Zoho Meetings gibi daha karmaşık programlarla uğraşmak zorunda…
Redmine, Ruby on Rails çerçevesi kullanılarak Ruby'de yazılmış bir proje yönetimi web uygulamasıdır. Açık kaynak kodludur, deneyimli geliştiriciler için kaynak koduna tam erişim ve…
Evernote'in bu 5 beta sürümüyle, hepsi bir arada organizasyon aracı kullanıcılara sunar düşüncelerinizi daha iyi organize etmek, not almak ve belge oluşturmak için daha…
Sütün size günlük yükümlülüklerinizi hatırlatacak bir uygulamaya ihtiyacınız olduğunu unutmayın. Sanal bir planlayıcı gibi çalışarak, görevleri yazabilecek ve rekabet etmeleri gerektiğinde hatırlatıcılar ayarlayabileceksiniz. Özellikle…
Takvim tam olarak adından da anlaşılacağı gibi basit bir zamanlama uygulamasıdır! Her ay bir görsel bulunur ve kullanıcılar isterlerse kendi görsellerini kullanabilirler. Uygulamanın kullanımı…
Wrike, işbirliğine dayalı, ekipler arası çalışma için birçok fırsat sunan, iş odaklı bir proje yönetim yazılımı aracıdır. Pazarlama kampanyalarını, ürün geliştirmeyi veya istediğiniz…